2012. május 2., szerda

Vintage forrasztott medál

Ezt a Vintage medált Lost Bird Studio és a French Kissed weboldalán találtam. Már többször találkoztam ilyen medálokkal, de sosem tudtam, hogy hogyan készülnek. Most rátaláltam erre is. A YouTube-on van róla videó is. 2 üveglap közé kell betenni a képet. Az öntapadós rézszalaggal kell körberagasztani, jól lenyomkodni a széleket, bekened forrasztó pasztával, majd forrasztópákával és ónnal kell körbeforrasztani. Ezután ráforrasztod az akasztót és lepolírozod. Ezzel az eljárással készíthetsz karácsonyfadíszt, kulcstartót is vagy bármilyen dísztárgyat.

DSC01634



DSC01497
Itt a videó az elkészítéséről. A videó angolul van, de szerintem az elkészítés érthető. Ha valaki esetleg tudja, hogy hol lehet kis méretű üveglapokat beszerezni, örülnék, ha jelezné nekem, mert már jó ideje keresem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése