2012. május 4., péntek

Takós egytálétel

Nálam szinte minden jöhet, ami tésztás. Csak vigyázni kell, ne vigye túlzásba az ember, mert akkor könnyen meghízhat. Jól néz ki ez az egytálétel, ezt is gyorsan el lehet készíteni. Szeretem az ilyen ételeket. A recept szintén a  Fake Ginger weboldaláról való.



Hozzávalók:
  • kb. 0,5 kg darált hús (én pulyka párti vagyok, de disznóhúsból is elkészítheted)
  • 1 csomag Taco fűszerkeverék
  • 30 dkg apróra vágott paradicsom (én a koktél paradicsomot részesítem előnyben, sokkal jobb íze van)
  • 3 csésze víz
  • kb. 1 csésze kagyló tészta vagy kis tészta
  • 2 evőkanál vaj
  • 2 evőkanál liszt
  • 3/4 csésze tej
  • 1 csésze reszelt cheddar sajt
  • 1/2 teáskanál só
  • 1/2 teáskanál bors.

  • Tedd egy serpenyőbe a húst, add hozzá a taco fűszerkeveréket. Tedd bele a tésztát és öntsd fel a vízzel. Forrald fel, majd vedd lejjebb a lángot, fedd le a serpenyőt és főzd kb. 12-14 percig, amíg a tészta megfő.
  • Amíg fő a tészta, készítsd el a sajtmártást. Olvaszd meg a vajat egy serpenyőben. Tedd bele a lisztet, és habverővel keverd kb. 5 percig, amíg illatos, és világosbarna színű lesz. Keverd bele a tejet, és forrald fel. Folytonos keverés melett addig főzd, amíg sima é sűrű nem lesz.
  • Vedd le a tűzről, tedd bele a sajtot. Add hozzá a sót, borsot, és keverd össze, míg a sajt elolvad.
  • Öntsd a sajtmártást a tésztára, és óvatosan keverd össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése