2012. május 4., péntek

Sajtos makaróni

Valójában nem is makaróni tésztából készült, hanem csőtésztából, de alig várom, hogy kipróbáljam. Utoljára Amerikában ettem ilyet. Ott konzervdobozban árusítják, és csak meg kell melegíteni. Nem valami tartalmas étel hosszú távon, de nekem nagyon bejött. Most megtaláltam a receptet a Fake Ginger weboldalán- Remélem az íze ugyanaz, legalábbis majdnem ugyanaz lesz.


Hozzávalók:
  •  kb. 25 dkg tészta
  • 4 evőkanál vaj
  • 2 tojás
  • kb. 17-18 dkg sűrített tej
  • 1/2 evőkanál csípős szósz (opcionális)
  • 1 teáskanál só
  • fekete bors
  • 1 teáskanál mustár
  • 28-30 dkg cheddar sajt

  • Forrásban lévő vízbe tegyél két csipet sót, tedd bele a tésztát, és főzd meg.
  • Amíg fő a tészta, egy tálba verd fel a tojásokat, tedd bele a sűrített tejet, a szószt (ha használsz), a sót, a borsot és a mustárt.  
  •  Ha megfőtt szűrd le, és tedd vissza a fazékba. Add hozzá a vajat, önts bele a tojásos keveréket és tedd bele a sajtot is.
  • Alacsony lángon keverd a tésztát kb. 3 percig, vagy amíg be nem sűrűsödik.

Semmi extra, igaz? Gyors vacsi. 

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem nagyon tetszik az étel a képen, de a férjemmel azon tanakodunk, hogy nem lesz-e túl édes a sűrített tejtől? Nagyon szeretném elkészíteni, örülnék a gyors válaszodnak.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én egyszer elkészítettem, de bevallom nem vettem hozzá sűrített tejet, hanem sima 20%-os tejföllel készítettem el, és nekem ízlett. Ha gondolod készítsd te is azzal. Timi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem nagyon tetszik a recept, de a férjemmel azon tanakodtunk, hogy a sűrített tejtől nem lesz-e nagyon édes az étel? Nagyon szeretném elkészíteni, örülnék a gyors válaszodnak.
    Köszönöm

    VálaszTörlés